سرویس و تعمیر پکیج هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟
نوشته شده توسط : بهزاد

امروزه در اکثر ادارات و خانه ها از سیستم گرمایشی پکیج استفاده می شود. پکیج ها به دلیل قیمت مناسب خود در ساختمان ها نصب می شوند .برای مراقب و نگهداری از پکیج  لازم است سرویس و تعمیر پکیج به صورت دوره ای و هر چند وقت یکبار انجام شود تا مشکلی برای پکیج به وجود نیاید. سرویس برتر با در اختیار داشتن سرویسکاران با تجربه خیال مشتریان خود را جهت برطرف کردن مشکلات مربوط به تعمیر پکیج ساختمان راحت کرده است.

نکات مهم در سرویس و تعمیر پکیج دیواری

چنان چه سرویس و تعمیر پکیج به صورت دوره ای و صحیح انجام گیرد نه تنها عمر پکیج بالا می رود بلکه دیگر نیازی به هزینه کرده بابت تعمیرات تخصصی پکیج نخواهید بود . جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شهر۲۴ مراجعه کنید.

در زمان سرویس و تعمیر پکیج توجه به پارامترهایی لازم است که به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

  • بررسی مبدل اصلی
  • کنترل منبع انبساط
  • نظافت پمپ و هواگیری خودکار
  • اطمینان و بررسی تمیز بودن فیلتر
  • عدم رسوب در مبدل و رسوب گیری آن
  • بررسی شیر و کنترل عدم نشتی شیر در پکیج
  • کنترل و بررسی مبدل ثانویه در دستگاه های دو مبدله
  • کنترل و بررسی فیلتر آب گرم و گرفته نبودن سوراخ ها
  • اطمینان از عدم وجود دود در بخش شعله و اطمینان از فاصله کافی آن
  • بررسی و کنترل فن و پره ها و نظافت آن ها در صورت کثیف شدن

دو نکته مهم در زمان سرویس و تعمیر پکیج وجود دارد که باید به آن توجه کرد . قصد دارید سرویس پکیج به صورت دوره ای یا کامل صورت گیرد .اگر قصد دارید سرویس پکیج را به صورت کامل انجام دهید باید تمامی قطعات را بررسی کنید . در سرویس کامل پکیج علاوه بر اینکه قطعات پکیج به صورت کامل بازرسی و کنترل می شود بهتر است رسوب زدایی دقیق و به صورت کامل انجام شود .چنان چه پکیج را سرویس کرده باشید و مدت زمان زیادی از رسوب زدایی آن نگذشته باشد ولی رسوبات زیادی در قسمت های مختلف پکیج وجود داشته باشد ، در این صورت باید رسوب زدایی به صورت کامل انجام شود .اگر از زمان رسوب زدایی پکیج به مدت طولانی گذشته باشد بهتر است برای نتیجه ای بهتر پیش از راه اندازی پکیج دیواری سرویس و تعمیر پکیج انجام شود .

سرویس دوره ای پکیج  

سرویس دوره ای پکیج معمولا زمانی انجام می شود که پکیچ مدتی قبل سرویس کامل شده باشد و اکنون پیش از راه اندازی مجدد آن بهتر است سرویس دوره ای پکیج انجام شود . در این بررسی قسمت های مختلف پکیج کنترل می شود . این سرویس معمولا هر چند ماه یکبار انجام می شود و دلیل اصلی راحتی این سرویس کوتاه بودن فاصله بین سرویس انجام شده می باشد . در سرویس دوره ای پکیج کمتر دچار مشکل خواهدشد زیرا کنترل و نگهداری از پکیج دقیق انجام می شود .

رسوب زدایی چه زمانی باید انجام شود ؟

شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد ، زمانی که مشغول دوش گرفتن هستید به یکباره آب گرم سرد شده و با گذشت زمان مجدد گرم می شود ، سرد و گرم شدن آب از نشانه های بارز ایجاد رسوب در مخازن و لوله های حرارتی پکیج می باشد .رسوب ایجاد شده در لوله ها موجب تنگ شدن مسیر آب می گردد و به دنبال آن آب با فشار و سرعت کمتری در لوله جریان خواهد داشت .همین امر موجب می شود که آب تا زمانیکه به محل مورد نظر برسد سرد شود . رسوب موجود در لوله و مخازن موجب ضخیم شدن دیواره های منبع آب می شود و برای گرم شدن آب باید گرما و انرژی بیشتری مصرف شود . رسوب زدایی منجر به سوراخ شدن منبع آب نیز می شود ، بهتر است پیش از مواجه شدن با این مشکلات خودتان با جهت رسوب زدایی اقدام کنید . حال چگونه از رسوب در پکیج جلوگیری کنیم ؟ همان طور که میدانیم آب به دلیل سختی و املاح مدنی در آن به مرور در لوله و مخازن ایجاد رسوب می کند .با استفاده از تصفیه آب می توانیم تا حدودی از بروز رسوب جلوگیری کنیم . زمان راه اندازی پکیج از فیلترهای تصفیه آب در مسیر ورود آب استفاده کنیم تا آب بدون املاح وارد دستگاه شود .

سرویس برتر با بکارگیری افراد ماهر و باتجربه در زمینه تعمیر پکیج و رسوب زدایی خدمات با کیفیتی را در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود ارائه می دهد . جهت اطلاع از هزینه سرویس و خدمات معتبر شرکت سرویس برتر می توانید با برقراری تماس با واحد پشتیبانی از هزینه خدمات مطلع شوید.

 

شما میتوانید با هر تخصصی آگهی رایگان خود را در سایت شهر۲۴ ثبت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: